Brylantów blask…

Brylantów blask...Biżuteria, doceniana zwłaszcza przez panie zwracające dużą uwagę na elegancję i szyk, dzieli się na wiele rodzajów i może być – jak każdy inny dodatek – tańsza, droższa, wyjątkowa, pospolita, a także całkowicie niepowtarzalna.

Wiele kobiet stawia na klasykę i do ponadczasowego stylu ubrań dodaje biżuterię najwyższej jakości, bardzo drogą, ale jednocześnie perfekcyjną w kształcie i kunszcie wyrobu. Oczywiście biżuterię taką nosi się najczęściej na wielkie okazje, jednak gdy występuje w skromnej formie, może towarzyszyć danej osobie każdego dnia. W ten sposób można nosić na przykład kolczyki z diamentami, subtelnie połyskujące, piękne i niezbyt ostentacyjne, pasują zarówno do szykownych kreacji, jak i do eleganckich biurowych zestawów. Warto pamiętać o zasadzie, zgodnie z którą wyrazisty, błyszczący, nadmiernie wyeksponowany może być tylko jeden element stroju – więcej takich elementów to już otarcie się o kicz. To działa również w przypadku biżuterii, noszenie więc bransolet, pierścionków, kolii i kolczyków jednocześnie na pewno nie przekona otoczenia o dobrym smaku danej osoby.

Biżuteria, zwłaszcza ta wysokiej jakości, z prawdziwego złota/srebra bądź z prawdziwymi kamieniami, doskonale nadaje się na prezent i to naprawdę wyjątkowy. Kolczyki z brylantami czy ładny, delikatny wisiorek z jakimś kamieniem szlachetnym w ozdobnym pudełku sprawią radość każdej kobiecie. Niektóre rodzaje biżuterii zarezerwowane są na konkretne okazje, na przykład wręczając pierścionek z brylantami będąc sam na sam z wybranką swego serca, nie sposób zapobiec bezpośrednim skojarzeniom z momentem zaręczyn. Drogiej biżuterii nie prezentuje się też osobom, które niewiele dla nas znaczą, są po prostu znajomymi. Zawsze warto poczekać na zacieśnienie znajomości lub wybrać coś innego – jeśli biżuterię, to bardziej „seryjną”, dostępną w popularnych sklepach. Taki podarunek jest zobowiązujący i zbyt drogi, najczęściej rodzi nie do końca pozytywne uczucia, może też wywoływać zazdrość, zawiść lub poczucie potrzeby zrewanżowania się – a nie zawsze obdarowana osoba ma możliwość kupienia i podarowania czegoś o podobnej wartości.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>