Co decyduje o sile marki Bielenda?

Co decyduje o sile marki Bielenda?

Oferta firmy Bielenda jest rozbudowana, nie można jednak nie zgodzić się z tym, że kremy zawsze stanowiły jej trzon. Co zatem sprawia, że nie tracą na popularności mimo upływu lat trafiając do przekonania nie tylko zwykłym użytkowniczkom, ale i największym gwiazdom.

Znaki rozpoznawcze firmy

Aby zrozumieć fenomen popularności kremów firmy Bielenda, warto zapoznać się z filozofią samej firmy. Ta powstała ponad dwadzieścia lat temu, a zdobycie wysokiej pozycji na rynku wcale nie zajęło jej dużo czasu. Było to możliwe przede wszystkim dlatego, że założyciele koncernu od samego początku starali się utrzymać właściwy stosunek ceny polecanych przez siebie rozwiązań do ich jakości. Nie ulegli pokusie charakterystycznej dla wielu innych firm z niewielkim stażem oferujących tanie kosmetyki nawet, jeśli nie mają one w sobie nic innowacyjnego. Wierzyli, że klienci docenią przede wszystkim jakość mając już dosyć tanich rozwiązań o znikomej skuteczności. Szybko zresztą okazało się, że dbając o jakość również można być podmiotem konkurencyjnym cenowo. To także był zresztą element firmowej filozofii, która nigdy nie zakładała sztucznego podnoszenia cen po to, aby podnosić wyobrażenie o jakości kolejnych produktów.

Źródła popularności kremów

Jeśli chcemy przekonać się o tym, jak filozofia firmy sprawdza się w praktyce, zainteresowanie kremami oferowanymi przez firmę Bielenda z pewnością okaże się najlepszym rozwiązaniem. Na uwagę zasługuje już choćby to, że ich wybór można nazwać imponującym nie przesadzając w żaden sposób. Wśród rozwiązań dostępnych w sprzedaży mamy do czynienia z seriami znanymi od lat, choć nieustannie modyfikowanymi oraz z takimi, które dopiero zadebiutowały na rynku posiadając innowacyjne składniki lub oryginalne działanie. Co przy tym szczególnie ciekawe, nie jest to firma, która faworyzowałaby jedną grupę wiekową swoich klientek kosztem innych. Nie ma większego znaczenia to, czy jest się nastolatką, kobietą po czterdziestce, czy też po osiemdziesiątym roku życia – każdy rodzaj cery jest reprezentowany tak samo dobrze na półce z kremami Bielendy.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *