Dieta w chorobach nerek: przewlekła niewydolność nerek

Dieta w chorobach nerek: przewlekła niewydolność nerek

Przy tej chorobie ogólną zasadą diety jest ograniczenie białka

Nie trzeba jednak calkowicie wykluczać z jadłospisu pokarmów białkowych, ale spożywać produkty, które zawierają wyłącznie białko pełnowartościowe, np. jajka i mleko. Większość dostarczanej z pożywieniem energii musi pochodzić z tłuszczów roślinnych i węglowodanów, których głównym źródłem są warzywa i owoce.

Lepiej wyeliminować tłuszcze pochodzenia zwierzęcego. W przypadkach obrzęków i nadciśnienia trzeba ograniczyć ilość sodu, a zatem unikać soli, konserw, kiszonek, produktów wędzonych oraz przypraw z jego dodatkiem. Jeżeli szukasz informacji na temat podobnego rozwiązania to zdecydowanie powinieneś przejrzeć dostępne w Internecie możliwości, a dzięki nim dowiecie się, co dla was będzie najlepsze. Wykorzystanie możliwości internetowych pozwala znacząco oszczędzić czas. Zdecydowanie warto korzystać z podobnych wariantów, które zdobywają coraz to większe zainteresowanie. Jak dbać o urodę na co dzień? Jak sprawić, żeby skóra była zawsze gładka i jędrna, cera pozostawała wolna od niedoskonałości, włosy lśniły i wreszcie przestały wypadać garściami? Mamy 10 wskazówek przydatnych na co dzień – dzięki nim naprawdę będziesz piękniejsza!

Każda z nas wie mniej więcej, jak dbać o urodę na co dzień

Staranny demakijaż, krem na noc, na dzień, regularny peeling i nawilżanie ciała. Mamy jednak dla was bardziej precyzyjne wskazówki – proste i tanie przepisy na mikstury, które warto wypijać zamiast herbaty i sprawdzone przez nas sposoby na zachowanie dobrej kondycji ciała. Każdy dzień zacznij od wypicia szklanki wody z miodem. Miksturę przygotuj dnia poprzedniego – solidną łyżeczkę miodu zalej letnią wodą, wymieszaj, przykryj i pozostaw na noc. Rano dodaj sok z połowy cytryny i wypij na pół godziny przed śniadaniem. To sposób na oczyszczenie organizmu z toksyn, co korzystnie wpływa na cerę. Ponadto woda z miodem wpływa korzystnie na przemianę materii, serce i układ odpornościowy. Jedz dwie marchewki dziennie, a wieczorem – duże jabłko. Jeżeli szukasz informacji na temat podobnego rozwiązania to zdecydowanie powinieneś przejrzeć dostępne w Internecie możliwości, a dzięki nim dowiecie się, co dla was będzie najlepsze. Wykorzystanie możliwości internetowych pozwala znacząco oszczędzić czas. Zdecydowanie warto korzystać z podobnych wariantów, które zdobywają coraz to większe zainteresowanie.

Podobne artykuły:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *